Review: W7 Honolulu bronzer.

Τετάρτη, Αυγούστου 24, 2016

Καλημέρα nonboring-girl!!

Έχω καιρό να επιστρέψω με ένα beauty post και νομίζω ήρθε η ώρα! Θα σου μιλήσω για ένα καινούργιο μου απόκτημα, ένα πολύ γνωστό bronzer  από W7.  Πάμε να σου πω όλες τις πληροφορίες γι' αυτό!!! 



Καταρχήν να αναφέρω πως το αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα bebeauty.gr το οποίο με άφησε αρκετά ευχαριστημένη γιατί έστειλε το δέμα πολύ γρήγορα (με έξοδα αποστολής 3 ευρώ). Η τιμή του είναι 5.50 ευρώ και το θεωρώ εντελώς value for money!



Η συσκευασία του είναι σε ένα πανέμορφο κουτάκι το οποίο είναι πλέον και στολίδι για το boudoir μου. Περιέχει 6 gr προϊόντος και έχει μέσα ένα πινέλο κατάλληλο για κοψίματα το οποίο είναι πολύ χρήσιμο και πολύ μαλακό. Το χρώμα του είναι ένα καφέ το οποίο όμως γκριζάρει και λίγο. Αυτό το κάνει να είναι ιδανικό και για να ζεστάνει αλλά και για να κάνει κοψίματα στο πρόσωπό σου. Δεν πορτοκαλίζει καθόλου. Έχει πολύ έντονη απόδοση και στην αρχή με τρόμαξε λίγο αλλά γίνεται πολύ εύκολα το blending και το αποτέλεσμα βγαίνει ομοιόμορφο. Αν πρέπει να βρω ένα αρνητικό ίσως θα ήταν η διάρκεια στην περίπτωση που κάνεις κοψίματα. Διαρκεί σίγουρα ένα 8ωρο αλλά για περισσότερη ώρα ίσως χρειαστείς ανανέωση. Μιλάμε όμως για ένα προϊόν που κοστίζει 5.50 ευρώ οπότε σίγουρα έχει αξιοπρεπέστατο αποτέλσμα για τα χρήματά του. 

Το άκουγα πάρα πολύ καιρό πριν το πάρω και από bloggers και από youtubers και χαίρομαι πολύ που τελικά το αγόρασα. Είναι ένα προϊόν που σίγουρα θα ξανααγοράσω.

Εσύ το έχεις δοκιμάσει;;


Σε φιλώ..Μ












You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Το έχω βάλει εδώ και καιρό στο μάτι και σίγουρα θα το δοκιμάσω.
    Thanks για το review!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα κριτική! Θα προσπαθήσω να το αναζητήσω σε μελλοντική αγορά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είχα πρίν πολύ καιρό αλλά το έδωσα γιατί μου εμφάνισε σπυράκια. Παρόλα αυτά πρόκειται για ένα πολύ καλό οικονομικό προιόν και αν δεν ήταν τα σπυράκια στην μέση σίγουρα θα το είχα ακόμα! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. to kako me ta kallyntik;a einai oti pote den xereis an tha s prokalesoyn kati sto proswpo sou anexartitws markas.! filakia pollaa

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το review!
    Οντως εχει πολυ ωραια συσκευασια!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν το εχω δοκιμάσει! και γενικά από την W7 μία παλέτα σκιών έχω μόνο! όταν βρω την ευκαιρία θα επισκεφτώ το καταστημα στη Θεσσαλονίκη!
    φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τελειο!! Εχει καταστημα στη θεσσαλονικη η w7 κ δε το εχω δει;;

      Διαγραφή

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow