Guest Post ΣΟΦΙΑ ΣΑΛΠΙΓΚΤΗ || Το καλοκαίρι μας είναι ξεχωριστό όταν είμαστε και εμείς οι ίδιοι μοναδικοί.

Σάββατο, Ιουλίου 02, 2016

Γειά σου nonboring-girl,
Το σημερινό post είναι ένα guest post από την ΣΟΦΙΑ ΣΑΛΠΙΓΚΤΗ που μου το ζήτησε και φυσικά ήταν μεγάλη μου χαρά να τη φιλοξενήσω στο mynonboringworld. Μπορείς να βρεις τη Σοφία εδώ και εδώ.
Πάμε να δούμε τι έχει να μας πει...

<<Αγαπημένες μου φίλες αποφάσισα σήμερα να μιλήσουμε μαζί για μαγιό. Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι όλες οι γυναίκες θέλουν να δείχνουν ξεχωριστές και μοναδικές μέσα από τα μαγιό που επιλέγουν και θα τις συντροφεύουν στις εξορμήσεις τους στην παραλία αλλά και γιατί όχι και αργότερα σε ένα καλοκαιρινό πάρτι δίπλα στην ακροθαλασσιά.  Γι’ αυτό η κάθε γυναίκα αναζητάει εκείνο το σχέδιο και εκείνο το χρώμα που θα αντανακλά ενδεχομένως τον χαρακτήρα και τον δυναμισμό της!
Έτσι λοιπόν, εγώ επέλεξα να προμηθευτώ τα δικά μου φετινά μαγιό από την εταιρία INTIMATE BELLA και τη συνεργασία τους με τον ισπανικό οίκο Ysabel Mora που ντύνει καλαίσθητα τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις στις παραλίες. Η μεγάλη συλλογή γυναικείων μαγιό περιλαμβάνει εντυπωσιακά εμπριμέ υφάσματα, χαρίζει άνεση και στυλ συνδυάζοντας το στυλ και όλες τις προδιαγραφές που θα μας κάνουν να αισθανόμαστε μοναδικές με το μαγιό μας στην παραλία.

Βέβαια, εγώ ξετρελάθηκα με τα εσώρουχα INTIMATE BELLA έπειτα από τη συνεργασία τους με το μοντέλο Heidi Klum.  H συλλογή εσωρούχων λοιπόν της Heidi Klum  αποπνέει φρεσκάδα,  θηλυκότητα και κομψότητα. Συνδυάζει κομμάτια τόσο για τις καθημερινές αλλά και για τις πιο ιδιαίτερες περιστάσεις μιας γυναίκας που την κάνουν να νοιώθει όπως νοιώθει ακριβώς η Heidi Klum όταν τα εμπνεύστηκε γυναίκα.   Η όμορφη σχεδίαση, η εξαιρετική αισθητική, η άψογη εφαρμογή και τα υπέροχα χρώματα είναι τα χαρακτηριστικά της συλλογής.


Παρ’ όλα αυτά, δεν θα μπορούσε να λείπει από το κείμενο αυτό, δικά μου μυστικά για το πώς θα φορέσω το  ξεχωριστό μαγιό μου για να τραβήξω όλα τα βλέμματα στην παραλία. Δεδομένου, ότι το μαγιό που επέλεξα από την εταιρία intimate bella έχει πολλά χρώματα και σχέδια θα προτιμούσα να το συνδυάσω μ’ ένα καφτάνι σε ήσυχα χρώματα ή λευκό ή μαύρο που θα το αναδεικνύουν όσο γίνεται πιο τέλεια. Βέβαια, ένα ρούχο που δεν αποχωρίζομαι με τίποτα στις καλοκαιρινές μου εξορμήσεις  είναι τα τζιν μου σορτσάκια. Έτσι, έχω επιλέξει κι ένα ολόσωμο μαγιό που φέτος είναι η απόλυτη τάση του καλοκαιριού και συνδυάζοντάς το με το σορτσάκι ή τη φούστα μου αμέσως έχω αυτόματα επιλέξει την πιο hot τάση του καλοκαιριού! Κι αν είστε το βράδυ καλεσμένες σ’ ένα πάρτι δίπλα στο κύμα μπορείτε να ανανεώσετε το λουκ σας μ’ ένα από τα πολλά πλεκτά γιλέκα που κυκλοφορούν στην αγορά! Το δικό μου το εφοδιάστηκα σ’ ένα άκρως καλοκαιρινό και γήινο χρώμα της άμμου και είμαι σίγουρη πως θα είναι ο τέλειος συνδυασμός με τα εξωτικά μου μαγιό κι ένας ακόμη λόγος που θα με κάνει να μην θέλω να τελειώσει αυτό το καλοκαίρι!!

Όπου λοιπόν κι αν περάσετε το καλοκαιράκι σας, εμπιστευτείτε την εταιρία INTIMATE BELLA να μετατρέψει τις εμφανίσεις σας τόσο το πρωί όσο και το βράδυ σε ένα νέο ταξίδι γεμάτο χρώματα, άνεση και θηλυκότητα. Την εταιρία INTIMATE BELLA και τα εξαιρετικά τους μαγιό αλλά και  εσώρουχα μπορείτε να τα βρείτε τόσο στη σελίδα τους στο facebook αλλά και στον λογαριασμό τους στο instagram. Και θα λατρέψετε  όλα τους τα σχέδια όπως λατρεύετε τον εαυτό σας>>.

Αυτό ήταν το άρθρο της Σοφίας. Γράψε το σχόλιό σου απο κάτω και σίγουρα θα το διαβάσει και θα σου απαντήσει. Αν θες κι εσύ να φιλοξενηθείς με ένα άρθρο σου στο μη βαρετό μου κόσμο στείλε μου email:mynonboringworld@gmail.com
Καλό Σαββατοκύριακο!
Σε φιλώ..Μ

You Might Also Like

0 σχόλια

Μη διστάσεις να πεις τη γνώμη σου για το post :-)

Follow Us

Follow Me on Pinterest Ακολουθήστε τον πίνακα my blog του MyNonBoringWorld στο Pinterest. Follow
Instagram

My instagram life...follow